diumenge, de juny 11, 2006

Pels camins dels matxos 2006. Hi ha temps fins dimarts per apuntar-s'hi.


Clickeu damunt l'escut per a inscriure-us

18 de juny del 2006

V Edició de la Marxa de resistència per les Valls del Ges i del Forners

Puntuable per la 9a Copa Catalana de marxes de resistència i per tant, tots, i hi passarem llista, us heu d'haver apuntat abans de dimarts que ... la Uecanoia tornarà a arrassar.

I ànims, que segur que serà de les més dures amb tant desnivell i tant poques hores (jo no les tinc totes ... però gens!) i vosaltres?

4 Comments:

At 13 de juny, 2006 22:39, Anonymous Anònim said...

Perfecte, ara ja és podran veure les fotos de totes les marxes sense embolics.
Gràcies Fent Camí.Per cert sense tergiversar les teves paraules, vols dir que et penses rapar al 0?.De fet a mí ja fa temps que no em veuen el pèl a les marxes, sobretot al de dalt la coroneta.
Ara que hi penso, hi el senyor Viarany?, ja s'ha recuperat del camino...???????

 
At 14 de juny, 2006 21:10, Anonymous Anònim said...

.

 
At 20 de juny, 2006 19:14, Anonymous Anònim said...

...al 2003 també les vaig fer totes, al 2004 també les vaig fer totes, al 2005 també les vaig fer totes, al 2006 també les faré to... perdò, rectifico; al 2006 NO LES FARÉ TOTES. Crec que ja em toca fer vacances de caminades de resistència, els meus galindons i turmells fa mesos que m'ho estan dients a crits i últimament també el cervell el tinc esvalotat i no em para de repetir-me que ja n'hi ha prou. Em sap greu deixar-ho i més ara que anem primers a la Copa Catalana, però tampoc puc que tot el meu organisme es fiqui en contra meu... bé, això tampoc vol dir però, que ja no fagi mai més cap caminada de resistència...

... i els molins, ben lluny de Copons!

 
At 05 de juliol, 2006 07:13, Blogger Sarri said...

Molt bé la web.

Jo aquest any si que faig la copa catalana.
Podeu veure les cròniques i alguna foto (quan duc càmera) a:

copacatalana.blogspot.com

Mai enrere!

Sarri

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home