dimarts, d’octubre 03, 2006

Trenkakames 2006 - Sou l'orgull de l'equip!

Companys, els més cracks de l'equip, felicitats per la gran Trenkakames 2006 que heu fet.

Tots de tots, quin equipaç!.

Felicitats al Xavi i la Montse i el Jordi, perquè ja són campions de la Copa Catalana de Caminades de Resistència 2006 (campió el Jordi, bicampió el Xavi... i superant records del club, la tricampiona. Us felicitem moltíssim pels títols individuals, que són un orgull per a l'equip!)

Xavi, si fas una crònica, te la penjem... i per cert, ja hi ha les fotos!

13 Comments:

At 03 d’octubre, 2006 08:08, Anonymous Anònim said...

Bon dia Vent.
Enorabona per ser campions tu i la Montse.
Tinc entes que el Jordi tb ho es.
Si, vaig acabar la TKKMs.
I no paro de rascar-me dels petonets que em van donar mosquits i els seus amics. aiiiiiiiiiiiii

 
At 03 d’octubre, 2006 09:43, Anonymous Anònim said...

Felicitats!! a tots els que heu fet la TKKms.
Pel que tinc entés la calor d'aquest any i el traçat molt pedregós de sempre, la han fet molt costeruda, però pels craks de la UECANOIA aixó no és res, je, je.

Enhorabona de nou.

Ens veiem aviat.

 
At 03 d’octubre, 2006 23:07, Blogger Sarri said...

Hola Companys,

La Pepita m'ha fet conèixer del vostre blog. Jo també estic fent la copa catalana i aquesta vegada vaig poder anar un bon tros amb el David i el Josep Ma., els "madelmans" com els hi dieu.

Vaig poder veure la lluita que teniu pel campionat per equips, i des d'aqui us animo a que no defalliu i us animeu a acabar les 3 proves que queden. Ara necessiteu més els punts que mai, i els d'Esparraguera us estan estalonant. Encara podeu mantenir l'avantatge fins al final del campionat!

Si voleu veure fotos o llegir la crònica us convido a visitar el meu blog
http://copacatalana.blogspot.com
Hi ha el resum de totes les proves que s'han fet fins ara.

Mai enrere!

 
At 03 d’octubre, 2006 23:23, Anonymous Anònim said...

Us contestare a tots per orde:
1er posted vull xocolata:Gràcies a tots vosaltres per fer-nos sempre costat, d'aquesta manera no costa fer marxes, fas les que fagi falta, encara que ara que ja som campions un altra vegada, ja no cal que fem més marxes aquest any, bueno cap més tampoc, podem vindra a l'ultima per celebrar la posició que quedi el nostre club, la marxa és bastant curta i en ho passarem bé, ai! quin descuit també podem vindra a la dels Rasos que passa prop de Puig-reig i li tinc un afecte i record especial, bé doncs si venim a aquestes dues no quedarem malament per una o sigui que mirarem de vindra a totes. No prometo, però provare de fer la crònica de la Trenkakames quan acabi de penjar les fotos a finals de setmana o començament de l'altra

2on g1ri_vullmeskm: a la crònica t'explicare que tal és la nova marxa Trenkakames, també vull dir-te que no ets cap madelman defectuos, has d'aprendre a mesurar les teves forçes.

3er man 1962: només demanava si havies acabat la marxa per sapigue qui eres, gràcies per la felicitació i si no vaig errat tu a la pròxima marxa també pots aconseguir ser campió. A mi també em va picar algun mosquit, però no em podien picar tant perquè no tenien tanta llargada de cames.

4r pepita.tous:gràcies pels teus constants ànims, personals i pel equip
Ens veiem

 
At 04 d’octubre, 2006 15:06, Anonymous Anònim said...

Llargada de cames?
Com es que els mosquits terricoles son tant agressius?
I si encara no tinc tots els punts es per culpa de les sabatilles terricoles, que no aguanten res, i vaig fallar al Turo de l'Home. Per cert, qui era aquest home?
Haure de buscar altres indrets planetaris, pq d'alla on vinc ja no hi han curses que tinquin quelcom interessant per guanyarles.
Ja ens veurem a les rases del Rassos.

 
At 06 d’octubre, 2006 16:46, Blogger Vull xocolata said...

Us torno a felicitar, perquè sou un orgull!!!! i espero una crònicaaaaaaaaaaaa

També em comença a encantar veure que tot i les faltes de constància de la blogger, és a dir jo, el bloc ja té vida pròpia, ja no és de ningú, o si, d'un equip. Gràcies.

Per altra banda, informo:
El sr. fent camí i la sra. vull xocolata venen als Rasos, provaran a veure què passa. El sr. fent camí vol provar el peu, a veure què diu i fins on el deixa anar, i la sra. vull xocolata només vol ESTAR DESPERTA.

 
At 06 d’octubre, 2006 16:46, Blogger Vull xocolata said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

 
At 07 d’octubre, 2006 19:36, Anonymous Anònim said...

Perfecte que el sr Fent Camí i tu vingueu a la marxa, a veure si amb aquesta som més de deu i no com a la Trenkakames, a més el sr Fent Camí encara no a plegat mai, i la sr Vull Xocolata tampoc té son si ell ve, ja parlare amb ell perquè si no l'hi fa mal res ho fagi veure per què estiguis ben desperta.

Ens veiem!!!!

 
At 07 d’octubre, 2006 19:47, Anonymous Anònim said...

Resposta pel g1ri_vullmeskm: doncs molt fàcil, no tindras millor satisfacció pel teu aniversari que haver fet la marxa del Rasos, pots acabar la marxa sense masses problemes a primeres hores de la matinada, desprès dorms, i et queda el migdia i la tarde lliures, però si el que volies és celebrar-ho tot el cap de setmana, espera a la setmana que ve, doncs el que no canviaran és el dia de la marxa. De totes maneres el que decideixis estara bé no et preocupis.

 
At 08 d’octubre, 2006 14:38, Anonymous Anònim said...

Felicitats a tots els trenkakamerus, i especialment al Jordi, nou campió de Catalunya, al Xavi bi-campió i a la Montse, tri-campiona. (Estas a un pas d'igualar-me, i crec que ho has d'intentar).

Ara és el moment de no defallir, sols falten tres marxes i no anem sobrats de punts. Tenim els esparreguerins xafant-nos els talons, i si volen tornar a quedar primers, no els hi hem de deixar el camí fàcil. Lluitarem fins al final. oi?

...i els molins, ben lluny de Copons!!

 
At 08 d’octubre, 2006 17:35, Anonymous Anònim said...

Ramon estic d'acord amb tu. Ara és el moment de no defallir i de treure forces i ganes d'allà on no ni queden etc. etc...., entenc del teu comentari que també faràs les 3 marxes que queden per ajudar al club, un any que quasi ho tenim a la butxaca, dons no ens podem refiar de que els cracks de sempre ja puntuen.

Ens veiem a la Rasos-Manresa?

 
At 09 d’octubre, 2006 23:59, Blogger Vull xocolata said...

O sigui que la Pepita i el Ramon també venen a les tres últimes????
que bééééé.

 
At 13 d’octubre, 2006 15:55, Anonymous Anònim said...

jo a Rasos també vinc. i si puc a les següents també

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home