dimarts, d’octubre 17, 2006

Rasos - Manresa 2006. Com va amunt aquest equipàs!

Felicitats, futurs... no ho vull dir per si de cas, però de tota manera som un gran equip.

I cada dia som més i més i més...

Ja som més a la vora... tothom apunt per la Marxassa? apunteu-vos avui mateix! (però teniu temps fins dijous).

A sota teniu la crònica que va ha fet el XaviVent de la Trenkakames, sobretot, no us la perdeu!

!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
!!!!!!

3 Comments:

At 18 d’octubre, 2006 09:55, Anonymous Anònim said...

La primera experiència de la Rasos-Manresa, ha estat molt positiva. Et canses... de baixar, es broma.
La llàstima és caminar tantes hores de nit i de ben segur que ens perdem unes vistes magnífiques.
Enguany en aquesta marxa s'ha de premiar la voluntad de la gent que sense estar massa entrenada aquesta temporada han volgut col·laborar amb el Club per poder sumar punts, estic pensant sobretot amb el Ramon i l'Àngel, gràcies.
Be, vull venir a la marxassa, ja tinc mig reclutada una dependenta pel dissabte, aixó si els constipats de casa meva (de dos amb dos) i els mals de panxa ens deixen.
Fins aviat.

 
At 20 d’octubre, 2006 23:43, Anonymous Anònim said...

Pepita; jo també tinc ganes de guanyar, seria el premi a molts esforços fets durant els últims sis anys... I a mès, ara que estic pre-jubilat, ja em podria jubilar del tot... i ben satisfet! però hem d'anar pas a pas. Nomès queden dues marxes, és veritat, però pot passar de tot...

Felicitats pels nous campions. Ara li ha tocat el torn al Solà i al David (ja era hora!), però no en tinc prous, en vull més...

... i els molins, ben lluny de Copons!

 
At 02 d’abril, 2013 12:54, Anonymous Desarrollo Sostenible said...

I like your post.Thanks for sharing.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home